Önümüzdeki yol her zaman net olmayabilir. Her patikada ve bilinmeyen her virajda yeni keşifler sizi bekler. Bazen nereye gideceğinizi bilemezsiniz, ama bu sizi rahatsız etmez. Çünkü özgürlüğün, yoğun adrenalinin ve güçlü duyguların tadını çıkarırsınız. 800MT ile pusulanızı yeniden ayarlayın ve maceraya atılın.
Bayi bul800MT Touring'in maceracı tarzı, kesinlikle dikkatleri üzerine çekecek hakim bir duruş sergiliyor. Geleneksel ön tasarım tarzından çok daha farklı bir görünüme sahip. Touring tarzına uygun yüksek yapısı, uzun mesafeli turlarda konforlu bir sürüş sağlarken, şehir içinde de kolay kullanım sağlayan geometrisi ile dengeli bir duruş sağlıyor.
Maksimum 799 cc paralel çift silindirli motor. 70 kw @ 3392 km/s (95hp) güç ve maks. 77N.m @ 2827 km/s tork, Ana şasi ve alt şasi birlikte yalnızca 16 kg ve yüksek mukavemetli dökme alüminyum alaşımlı salınım kolu yalnızca 6,9 kg ağırlıkla dikkat çekiyor. Bagaj kutusu olmadan 231 kg boş ağırlığıyla bu motosiklet etkileyici derecede çevik sürüş imkanı sunuyor.
800MT Touring, sürüş deneyimini geliştirecek özellikler sunuyor. CF-SC kaydırmalı debriyaj yumuşak vites değiştirme sağlarken, BOSCH EFI ve elektronik gaz kelebeği hassas kontrol imkanı veriyor. Çift yönlü hızlı vites değiştirme sistemi, debriyajı yalnızca çalıştırma veya park etme sırasında kullanarak zahmetsizce vites değişimine olanak sağlıyor, böylece sadece sürüşe odaklanmayı mümkün kılıyor.
Ayarlanabilir ön yükleme, geri tepme ve sönümleme özelliğine sahip 160 mm KYB ters amortisör ayarlanabilir ön yükleme ve geri tepme özelliğine sahip 150 mm KYB arka süspansiyon, engebeli arazide bile yumuşak bir sürüş sağlıyor. Önde 320 mm çift diskli radyal kaliperli ve arkada 260 mm tek diskli J. Juan disk frenleri güvenli duruş imkanı sunuyor. Dökme alüminyum jantlar ve ön boyutu 19" ve arka boyutu 17" olan Maxxis iç lastiksiz lastikler mükemmel bir çekiş sağlıyor. 190 mm'lik yerden yükseklik, motosikletin engebeli arazilerle başa çıkma yeteneğini daha da artırıyor. Ek olarak bir dengeleyici motosikletin sabit kalmasına yardımcı oluyor ve gidonlardan kaynaklanan sarsıntıları en aza indirerek uzun sürüşler sırasında kol yorgunluğunu azaltıyor.
Çok işlevli gidonun üzerinde uygun bir şekilde konumlandırılan seçilebilir Spor/Yağmur modları aynı zamanda menüden lastik basıncını kontrol etmek için de kullanılabiliyor. Böylece sürücülerin tercihlerine ve yol koşullarına göre özelleştirme yapmalarına olanak tanıyor. Viraj ABS fonksiyonu, sürücülerin zorlu arazilerde güvenle gezinmesi için eklenen ekstra bir özellik olarak dikkat çekiyor. Uzun mesafeli sürüşler için Hız Sabitleyici işlevi, konforlu ve zahmetsiz bir deneyim sunarak sürücülerin 120 km/saat'e kadar hızlarını korumasını sağlıyor. Alüminyum kasa, üst çantadaki 6 litrelik saklama alanıyla beraber 69 L depolama alanı sunuyor. 7 inçlik tam renkli TFT ekran ve çok işlevli gösterge paneli sayesinde motosikletin performansını takip etmek kolaylaşıyor.
2 Silindirli sıralı, Sıvı soğutmalı, EFI, Sekiz Valf, DOHC
799cc
88.0×65.7 mm
70kW/3393 km/s
77N·m/2827 km/s
12.7:1
Islak Çoklu Disk, Kaydırmalı Debriyaj
Elektronik
Sport, Yağış
2234x853x1277 mm
1531 mm
825 mm
19 L
231 kg (Yan çanta hariç)
Çift diskli, J.Juan, radyal sabit kumpas. 320mm
Tek disk, J.Juan. 260 mm
ABS
ABS
Mekanik Katlamalı Anahtar
LED (Kısa Huzme her zaman açık)
350W
LED
LED
LED
7"TFT
USB+12V DC
Alacakaranlık Mavisi/Kumtaşı Sarısı